..:: DUNIAMUZIKFM™ ::..
.:: DUNIA MUZIK ANDA™ ::.

DUNIAMUZIKFM


Anda Di Alu Alukan

Mari lah kita eratkan sillaturahim antara kita

Khamis, 13 Mei 2010

UNDANG-UNDANG KECIL BADAN KHAIRAT KEMATIAN FASA 2,TMN.MUTIARA.( BKKF2TM )
1
Keahlian Badan Khairat Kematian ini dibuka kepada semua yang beragama Islam dan bermastautin di tmn.Mutiara ,Fasa 2 .Ini termasuk yang menyewa dan sekiranya berpindah dan keahlian nya kekal selagi mana mematuhi Perlembagaan Fasal 6(1)(2) Yuran dan wang kutipan .
2
Pendaftaran untuk keahlian adalah sebanyak RM 10.00 (Sepuluh Ringgit Sahaja).Bulanan sebanyak RM.5.00( Lima Ringgit Sahaja ) dan juga Kutipan KHAS yang seterusnya akan dibuat setelah berlakunya kematian bagi mengumpul semula WANG yang telah digunakan. Semua pembayaraan akan dibayar (setelah berlaku kematian) apabaila keahliannya genap 90 hari dari tarikh menjadi ahli.(EDAH )
3
Sijil kematian diperlukan untuk menjadi bahan bukti pengeluaran duit.
4
Wang (Kematian) ini hanya dikhususkan untuk soal-soal kematian sahaja.
5
Sila pastikan nama-nama di bawah tanggungan didaftarkan. Ini bagi memudahkan sumbangan Wang (Kematian) disalurkan kepada ahli-ahli.
6
Ahli suami/isteri,anak ,angkat/tiri yang belum berkahwin RM.350.00. Ibu /bapa / Mertua RM200.00 . Saudara terdekat layak untuk menerima wang kematian bagi pihak ahli sekiranya ahli dan tanggungan meninggal serentak . Atas kematian ibu/bapa tiri.keadaan dimana ibu/bapa sebenar telah meninggal dunia.RM.150.00( Ringgit Malaysia Satu ratus Lima Puloh )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan